مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-26اقتصادي

امسال 15 درصد از کل اشتغال ایجادی از محل مشاغل خانگی خواهد بود


معاون کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد 103 هزار فرصت شغلی جدید در قالب مشاغل خانگی در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال هدف گذاری کرده ایم 15 درصد از کل اشتغال ایجادشده در کشور از محل طرح مشاغل خانگی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمود کریمی بیرانوند، امروز در حاشیه نشست مشترک وزیران کار ایران و قطر در جمع خبرنگاران، در مورد اینکه چه تعداد از نیروی کار ایرانی در قطر حضور دارند؟ اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت های قبلی مسئله اعزام نیروی کار به قطر را رها کرده بودند، آمار دقیقی در این زمینه وجود ندارد، ولی برآوردهای ایران و قطر نشان می دهد حدود 30 هزار نیروی کار ایرانی در قطر حضور دارند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش طرف قطری در 6 ماه گذشته 5 هزار نیروی کار ایرانی درخواست اعزام به قطر داشته اند که از این تعداد فقط 500 نفر به مرحله عمل و اعزام رسیده و 4500 نفر هنوز باقی مانده اند و ما می خواهیم این مسئله را ساماندهی کنیم.

معاون کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد اینکه چگونه مراقبت کنیم در بحث اعزام کار، نیروهای نخبه و متخصص از کشور خارج نشوند؟ گفت: ما بر مبنای اولویت تامین نیاز کشور اعزام نیرو انجام می دهیم و ابتدا نیروهای متخصص که موردنیاز است در داخل استفاده می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 15 درصد از کل اشتغال ایجادی از محل مشاغل خانگی خواهد بود

امسال 15 درصد از کل اشتغال ایجادی از محل مشاغل خانگی خواهد بود