مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-14سياسي

ویژگی تبلیغ معارف اسلامی شفافیت است


مدیر حوزه های علمیه استان فارس گفت: ویژگی تبلیغ معارف اسلامی شفافیت و وضوح در کلام و انتقال پیام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی پیش از ظهر جمعه در همایش طلایه داران تبلیغ بیان کرد: دو ویژگی که باید مبلغان دینی در تبلیغ معارف اسلامی استفاده کنند شفافیت و انتقال پیام به صورت واضح باشد.

وی اضافه کرد: با نگاهی به آیات کلام الله مجید و احادیث در خواهیم یافت که موضوع اهمیت تبلیغ معارف اسلامی مورد تاکید خداوند بوده و مبلغان دینی وظیفه سنگینی در این بخش دارند.

محمودی افزود: تمامی شیوه های که در جامعه در راستای امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغ معارف اسلامی انجام می شود باید در راستای رسیدن جامعه اسلامی به اهدافی باید که در دین مبین اسلام بر آن تاکید شده است.

مدیر حوزه های علمیه فارس در ادامه در خصوص ویژگی های تبلیغ معارف اسلامی تاکید کرد: تبلیغ معارف اسلامی باید شفاف و واضح بوده از این رو مبلغان مذهبی باید با شناخت مخاطب و استفاده از شیوایی کلام زمینه تبلیغ و مقابله با شبهاتی که دشمن در جامعه تزریق کرده را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: عمل صالح مبلغان دینی می تواند عاملی برای جذب حداکثری مخاطب به معارف اسلامی شود و قدرت علمی و تذهیب نفس دو ویژگی منحصر به فردی است که باید مبلغان مذهبی دارای آن باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی تبلیغ معارف اسلامی شفافیت است

ویژگی تبلیغ معارف اسلامی شفافیت است