مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:292023-07-15بين الملل

فعالان زن در باکو : رژیم الهام علی اف خفه مان کرده (+عکس)


فعالان دموکراسی خواه در جمهوری آذربایجان می گویند آمریکا و دیگر کشورهای غربی صرفا ناظر ساکت سرکوبگری رژیم الهام علی اف در جمهوری آذربایجان است و به دلیل نفت و اهمیت ژئوپلتیک جمهوری آذربایجان برای غرب، - چشمان دولت های غربی روی سیاست سرکوب علی اف بسته است.

3 فعال زن جمهوری آذربایجان و یک خبرنگار مرد یک رسانه مستقل در این کشور مراسم سالگرد استقلال آمریکا در داخل سفارت آمریکا در شهر باکو را فرصت مناسبی برای بیان اعتراض خود به نقض حقوق بشر و سرکوب پلیس رژیم الهام علی اف دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وبگاه اوراسیا نت در مراسم سالگرد استقلال آمریکا که در 23 ژوئن در سفارت واشنگتن در باکو برگزار شد، 3 فعال زن جمهوری آذربایجان به عنوان مهمانان مراسم با برداشتن شال روی گردن خود از نقاشی دست سیاهی در حال خفه کردن که روی گردن خود کشیده بودند، رونمایی کرده و همزمان به سیاست های سرکوبگرایانه و نقض حقوق بشر از سوی رژیم الهام علی اف اعتراض کردند.

در این مراسم گلناره مهدیوا ، صنوبر حیدروا  و نرمین شاهمارزاده 3 فعال زن جمهوری آذربایجان به همراه اولوی حسنلی مدیر وسردبیر وبگاه مستقل خبری ABZAS از سوی ماموران امنیتی داخل سفارت دستگیر و سپس به پلیس باکو تسلیم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان زن در باکو : رژیم الهام علی اف خفه مان کرده (+عکس)

فعالان زن در باکو : رژیم الهام علی اف خفه مان کرده (+عکس)