مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:012023-06-26اقتصادي

توقف صادرات از مرز پرویزخان در روزهای هفتم و هشتم تیرماه جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قصرشیرین، قاسم مطلبی امروز در گفت وگویی اظهار کرد: صادرات کالا در مرز رسمی پرویزخان از طرف جمهوری اسلامی ایران تعطیل نیست و فعالیت های ترانزیت و تردد مسافر نیز در روزهای عید قربان همچنان انجام می شود و تنها بخش صادرات تعطیل است.

وی گفت: با توجه به اعلام مدیر مرز پرویزخان، پذیرش کالاهای صادراتی در 2 روز هفتم و هشتم تیرماه جاری توسط طرف عراقی انجام نمی شود از این رو رانندگان و تجار از آوردن کالاهای صادراتی به مرز پرویزخان در این بازه زمانی خودداری کنند.

مدیرکل گمرک پرویزخان در ادامه گفت: به طور میانگین روزانه یک هزار و 500 کامیون انواع کالای صادراتی و ترانزیتی و سوخت در مرز پرویزخان تردد می کنند.

مطلبی افزود: کارکنان این اداره در روز عید در مرز حضور دارند و آماده هستند تا در صورت پای کار آمدن طرف عراقی طبق روزهای سابق و به روال قبل فعالیت های تجاری را ادامه دهند.

عید سعید قربان در تقویم رسمی کشورمان امسال مصادف با روز پنجشنبه هشتم تیرماه است.

کرمانشاه 2 مرز رسمی و 5 بازارچه مرزی دارد.

استان کرمانشاه در مجموع 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرز 2 مرز رسمی و پنج بازارچه مرسی فعال است و سالانه بیش از سه میلیارد دلار کالا از این مرزها به خارج از کشور صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف صادرات از مرز پرویزخان در روزهای هفتم و هشتم تیرماه جاری

توقف صادرات از مرز پرویزخان در روزهای هفتم و هشتم تیرماه جاری