مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-25سياسي

نشست مسئولان کنگره بین المللی علامه یزدی با رایزن فرهنگی کشورمان در بغداد


در جریان نشست مسئولان کنگره بین المللی علامه بهابادی یزدی و رایزن فرهنگی کشورمان در بغداد، شخصیت، سیره و افکار علامه بهابادی و راه های توسعه همکاری فرهنگی بین دو کشور بررسی شد.

- در جریان نشست مسئولان کنگره بین المللی علامه بهابادی یزدی و رایزن فرهنگی کشورمان در بغداد، شخصیت، سیره و افکار علامه بهابادی و راه های توسعه همکاری فرهنگی بین دو کشور بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اعضای کمیته مرکزی کنگره بین المللی علامه بهابادی یزدی در جریان سفر به کشور عراق و حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد با حجت الاسلام غلامرضا اباذری، رایزن و محمدجواد نجفی، مسئول علمی ـ دانشگاهی این نمایندگی، دیدار و گفت وگو کردند.

این نشست با هدف برگزاری نشست های علمی با دانشگاه ها و مراکز علمی عراق در خصوص شخصیت، سیره و افکار علامه بهابادی با مشارکت رایزنی فرهنگی انجام شد.

رایزنی فرهنگی ایران در بغداد در سال جاری برنامه های مختلفی در خصوص برگزاری و حمایت از همایش ها و رویدادهای علمی و پژوهشی ایرانی در عراق را در پیش گرفته که می توان به شاخص ترین آنها در سه ماهه اول سال جاری نظیر برگزاری کنگره علامه طباطبایی(ره) در بیت الحکمه بغداد و پشتیبانی در برگزاری نشست های علمی این کنگره در دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مسئولان کنگره بین المللی علامه یزدی با رایزن فرهنگی کشورمان در بغداد

نشست مسئولان کنگره بین المللی علامه یزدی با رایزن فرهنگی کشورمان در بغداد