مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 19:052023-06-25سياسي

شبکه سازی با هدف گسترش نهضت جهاد تبیین در دستور کار تبلیغات اسلامی قرار دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: جهت گیری و ماموریت سازمان تبلیغات استان بر اساس فرامین مقام معظم رهبری در موضوع جهاد تبیین، پیشرانی با محوریت شبکه سازی در این حوزه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین یوسف پور آرین در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: جهت گیری و ماموریت سازمان تبلیغات استان بر اساس فرامین مقام معظم رهبری در موضوع جهاد تبیین، پیشرانی با محوریت شبکه سازی در این حوزه، گفتمان سازی و توانمندسازی حلقه های میانی و فعالان مردمی برای گسترش نهضت جهاد تبیین در سطح استان است.

وی افزود: در مجموعه های مردمی وابسته به سازمان که یکی از قوی ترین این مجموعه ها شبکه امامت است، بیش از صد نفر امام محله در مناطق شهری و الباقی در روستاها سازماندهی شده اند و در آنجا حضور دارند.

این مسئول اضافه کرد: یکی دیگر از این مجموعه ها هیئات مذهبی می باشند که معتقدیم با حضور آن ها اهداف جهاد تبیین محقق خواهد شد.

همچنین بنا داریم مجموعه بزرگ جامعه مداحان نیز توسط کانون مداحان استان و شهرستان ها فعال شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: امیدواریم با وجود این کانون ها و همچنین فعالان قرآنی و مجموعه بزرگ بانوان بتوانیم جمعیت 10 درصدی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی با هدف گسترش نهضت جهاد تبیین در دستور کار تبلیغات اسلامی قرار دارد

شبکه سازی با هدف گسترش نهضت جهاد تبیین در دستور کار تبلیغات اسلامی قرار دارد