مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-13سياسي

ضرورت مراقبت از فرهنگ عاشورا و تبیین آن برای نسل آینده


نماینده مردم آستارا در مجلش شورای اسلامی بر ضرورت مراقبت از فرهنگ عاشورا و تبیین آن برای نسل آینده تاکید کرد و گفت: کربلا تجلی زیبایی ها، - کمال انسان، وفاداری و رضای الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مرحبا ظهر پنجشنبه در همایش مبلغان عاشورا اظهار کرد: هنر امام حسین (ع) این بود کاری کرد تا در طول قرون هیچ ظالمی نتواند به راحتی ظلم کند و هر یک از ما در هر لباسی و شغلی که هستیم و هر اسم عنوان و رسمی که داریم سرباز و مبلغ این درگاه هستیم و باید در این راستا حرکت کنیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش ها و ظلم های فراوان برای از بین بردن نهضت عاشورا در طول قرن ها افزود: امروز کربلا پابرجاست اما آثاری از این ظالمان وجود ندارد.

مرحبا با اشاره به کلام ما رایت الا جمیلا حضرت زینب (ع) گفت: کربلا تجلی زیبایی ها، کمال انسان، وفاداری و رضای الهی است، در کربلا می بینیم که چطور یک انسان در خدا محو می شود و جز خدا را نمی بیند.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم جعل و تحریف های قیام عاشورا و محدودیت هایی که دشمن در فضای مجازی برای کمرنگ نشان دادن این نهضت انجام می دهد، این زیبایی را از ما بگیرد، عاشورا یک چشمه زلال است که امانت اهل بیت (ع) است و باید مراقبت کرده تا به نسل های آینده منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مراقبت از فرهنگ عاشورا و تبیین آن برای نسل آینده

ضرورت مراقبت از فرهنگ عاشورا و تبیین آن برای نسل آینده