مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:372023-07-11اجتماعي

تغییرات مرز مهران برای رفاه زائران در اربعین امسال


در ایام اربعین امسال در کنار چهار بانده شدن مسیر ایلام ـ مهران برای کاهش ترافیک جاده ای، 20 هزار متر سایه بان و 12 هزار متر مه پاش به منظور کاهش دمای هوا و رفاه زائران در پایانه مرزی مهران نصب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، مرز مهران به عنوان پرترددترین مرز عراق در ایام اربعین است و روزانه بیش از 100 هزار نفر از این مرز عبور می کنند.

احداث 2 تونل در مسیر ایلام ـ مهران برای کاهش ترافیک جاده ای در اربعین بر همین اساس، ایجاد زیرساخت های لازم برای رفاه زائران آن هم در گرمای اربعین امسال، در دستور کار مسؤولان قرار گرفته است.

یکی از مشکلاتی که زائران در سال های گذشته مطرح می کردند، ترافیک جاده ای و نبود آسفالت مناسب در قسمتی از مسیر رسیدن به مرز مهران بود.

سید زاهدین چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکه پنج مسیر برای مرز مهران در نظر گرفته شده تا از ترافیک در ایام اربعین کاسته شود، به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اهمیت مسیر ایلام ـ مهران، این مسیر در حال چهار بانده شدن است که برای این منظور 2 تونل طراحی شده و مراحل ساخت آن در حال انجام است.

160 کیلومتر از مسیر منتهی به مرز مهران آسفالت می شود وی به عملیات به سازی آسفالت بخش های مختلف مسیر منتهی به مرز مهران اشاره کرد و افزود: 13 نقطه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات مرز مهران برای رفاه زائران در اربعین امسال

تغییرات مرز مهران برای رفاه زائران در اربعین امسال