مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-17اقتصادي

پیگیری اعتبارات ملی برای طرح های آبخیزداری استان اردبیل


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه آبخیزداری راه نجات آب و خاک است، هدف از اجرای برنامه های آبخیزداری را پیشگیری از تهدیدآفرینی فرصت های آبی دانست و از پیگیری اعتبارات ملی برای طرح های آبخیزداری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست کارگروه مدیریت جامع حوزه های آبخیز استان اردبیل اظهار کرد: برای پیشگیری از تبدیل به خسارت در خصوص مدیریت روان آب ها، باید با پیدا کردن منشأ، از بروز تهدید جلوگیری شود.

وی افزود: با برنامه ریزی و اجرای برنامه های آبخیزداری منابع طبیعی و پوشش گیاهی احیا شده و از تبدیل روان آب ها به تهدیدات سیل زا جلوگیری می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: با مدیریت سرشاخه ها، از سرعت روان آب ها کاسته شده و سرریز آن به سطح پایین می رسد.

اهمیت تشکیل مدیریت آبخیزداری در شهرستان ها میرجعفریان با اشاره به پیگیری اعتبارات ملی برای اجرای طرح های آبخیزداری، تصریح کرد: بی توجهی به اجرای برنامه های آبخیزداری و آبخوان داری موجب بر هم زدن اکوسیستم شده و پوشش گیاهی را نیز از بین می برد.

وی گفت: با تشکیل مدیریت آبخیزداری در شهرستان ها و با اجرای برنامه جامع آبخیزداری، فرصت هایی که منجر به تهدید می شوند را مدیریت و برنامه ریزی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اعتبارات ملی برای طرح های آبخیزداری استان اردبیل

پیگیری اعتبارات ملی برای طرح های آبخیزداری استان اردبیل