مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 16:102023-06-29سياسي

افزایش 30 درصدی مشارکت ها در طرح نذر قربانی سلامتی امام زمان(عج)


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از پیش بینی افزایش 30 درصدی مشارکت ها در طرح نذر قربانی سلامتی امام زمان(عج) در سراسر کشور خبر داد.

- قم- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از پیش بینی افزایش 30 درصدی مشارکت ها در طرح نذر قربانی سلامتی امام زمان(عج) در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حبیب الله آسوده، ظهر پنجشنبه در همایش نذر قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت از جمله رسالت های کمیته امداد اتصال خیرین به نیازمندان است تا از این طریق از محرومان جامعه دستگیری و در راستای توانمندسازی آنان گام های بزرگی برداشته شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نذر قربانی به نیت سلامتی و فرج امام زمان (ع) مسئولان مسجد مقدس جمکران، مدیران کمیته امداد در استان ها و همچنین مسئولان رسانه ملی و اهالی رسانه تلاش های خوبی انجام دادند تا این فرهنگ قربانی آن هم با نیت بسیار ارزشمند نذر سلامتی حضرت حجت (عج) در جامعه نهادینه شود.

آسوده، بیان داشت: گوشت های قربانی شده در این طرح در عید قربان پس از بسته بندی و رعایت اصول بهداشتی طی ده روز آینده و تا عید سعید غدیر خم به دست نیازمندان می رسد که مراکز نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی مشارکت ها در طرح نذر قربانی سلامتی امام زمان(عج)

افزایش 30 درصدی مشارکت ها در طرح نذر قربانی سلامتی امام زمان(عج)