مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-21بين الملل

کشتی های چین رزمایش آمریکا و متحدانش در استرالیا را رصد می کنند


رزمایش مشترک دو هفته ای آمریکا و یازده کشور درگیر امروز جمعه در آبهای استرالیا برگزار می شود و بنا بر گزارش های کشتی های ارتش چین نیز این رزمایش را به دقت رصد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، ریچارد مارلز ، وزیر دفاع استرالیا اعلام کرد رزمایش مشترک دو هفته ای آمریکا، استرالیا و 10 کشور دیگر امروز جمعه در آبهای استرالیا آغاز می شود.

وب سایت دیلی میل ضمن گفت وگو با وزیر دفاع استرالیا درباره جزییات این رزمایش نوشته کشتی های جاسوسی چین در نزدیکی سواحل استرالیا حضور دارند و این رزمایش را از نزدیک رصد می کنند.

این رزمایش در ابتدا با حضور نیروهای آمریکا و استرالیا برگزاری می شد و سپس با حضور ژاپن و کره جنوبی گسترش یافت و اکنون 12 کشور در آن شرکت می کنند.

این رزمایش مشترک با حضور 30 هزار نیرو از 12 کشور در استرالیا برگزار می شود.

به گفته وزیر دفاع استرالیا نیروهای نظامی کانادا، فیجی، فرانسه، آلمان، اندونزی، ژاپن، نیوزلند، پاپوآ گینه نو، جمهوری کره، تونگا و انگلیس در این رزمایش شرکت خواهند کرد و نیروهایی از هند، فیلیپین، سنگاپور و تایلند نیز به عنوان ناظر حضور دارند.

دولت آلمان اخیرا اعلام کرد در چارچوب شرکت در رزمایش مشترک، برای نخستین بار نیروی نظامی به استرالیا اعزام می کند؛ اقدامی که نشان می دهد در بحبوحه اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی های چین رزمایش آمریکا و متحدانش در استرالیا را رصد می کنند

کشتی های چین رزمایش آمریکا و متحدانش در استرالیا را رصد می کنند