مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-20سياسي

لزوم رعایت شئونات اسلامی در عزاداری ها/ اجرای طرح ترافیکی پلیس


فرمانده انتظامی گلستان بر رعایت شئونات اسلامی در عزاداری های سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام تاکید کرد و گفت: پلیس در راستای تامین نظم و امنیت در جامعه پای کار است.

- ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی گلستان بر رعایت شئونات اسلامی در عزاداری های سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام تاکید کرد و گفت: پلیس در راستای تامین نظم و امنیت در جامعه پای کار است.

سردار محمدسعید فاضل دادگر ظهر امروز پنج شنبه 29 تیرماه 1402 ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف بلند نهضت عاشورا مقابله با انحرافات فکری بوده و به پیروی از تعالیم مکتب امام حسین(ع) انتظار داریم دلدادگان سیدالشهداء(ع) با ترویج ارزش های راستین مکتبی و الهام گرفتن از سیره نورانی ائمه اطهار(ع) در نحوه عزاداری، با نقشه ها و برنامه های مخرب دشمنان، هوشمندانه مقابله کنند.

وی با بیان اینکه ایام عزاداری این امام بزرگوار پیام عدالت خواهی، ظلم ستیزی و ولایت محوری را در گوش جان ها طنین انداز می کند، ادامه داد: دست اندرکاران برگزار کننده با برنامه ریزی دقیق و مناسب، آیین های عزاداری سرور و سالار شهیدان را به نحو احسن و شایسته مدیریت کنند تا مانع هرگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت شئونات اسلامی در عزاداری ها/ اجرای طرح ترافیکی پلیس

لزوم رعایت شئونات اسلامی در عزاداری ها/ اجرای طرح ترافیکی پلیس