مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-09اقتصادي

تولید بیش از دو میلیون اصله نهال در همدان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از تولید دو میلیون و 800 هزار نهال در این استان خبر داد و گفت: قرار است در این استان 12 میلیون اصله نهال طی چهار سال در اقصی نقاط این استان غرس شود.

- ایسنا/همدان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از تولید دو میلیون و 800 هزار نهال در این استان خبر داد و گفت: قرار است در این استان 12 میلیون اصله نهال طی چهار سال در اقصی نقاط این استان غرس شود.

اسفندیار خزایی درباره کمربند حفاظتی استان همدان، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی ایجاد کمربند حفاظتی با رویکرد تعیین حدود اراضی، ملی و آگاهی دادن به کشاورزان و بهره برداران منطقه اجرا شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان اضافه کرد: طرح کمربند حفاظتی به وسیله نصب ستون های بتنی (بنج مارک ها)، کانال، کشت نهال صورت گرفته و با این کار مرز بین اراضی ملی و مستثنیات مشخص می شود.

وی با بیان اینکه فشار دام به مراتع همدان 2.

5 برابر ظرفیت مراتع است، خاطرنشان کرد: این استان دارای یک ایستگاه تولید بذور مرتعی است که میزان تولید آن به 4000 کیلوگرم در سال می رسد.

خزایی با اشاره به اینکه همدان دارای 1085 سامانه عرفی ممیزی شده به وسعت 669 هزار و 175 هکتار است، اظهار کرد: تاکنون 859 پروانه چرا برای روستاییان و عشایر استان همدان صادر شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از دو میلیون اصله نهال در همدان

تولید بیش از دو میلیون اصله نهال در همدان