مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-27اقتصادي

سرمایه گذاری کشور ترکیه برای پرورش ماهیان دریایی در بندرعباس


شرکت های ایرانی و ترکیه ایی در زمینه های تکثیر ماهیان دریایی برای انتقال دانش تکثیر ماهیان دریایی به صورت مشترک در بندرعباس سرمایه گذاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود بارانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان هرمزگان ظرفیت های خوبی در حوزه تکثیر و پروش ماهیان دریایی با توان تولید 113 هزار تن ماهی پرورش یافته در قفس دارد، تصریح کرد: اقدامات خوبی در مسیر اقتصاد دریا محور با تکیه بر صنعت تکثیر و پرورش ماهیان دریایی شده است و بی شک در آینده نزدیک شاهد شکوفایی وتحول چشمگیر و بیش از پیش در زمینه آبزی پروری و به ویژه تکثیر ماهیان دریایی در استان هرمزگان هستیم.

بارانی با اشاره به اینکه تامین بچه ماهی مهمترین نیاز صنعت پرورش ماهیان دریایی است، اظهارداشت: ارتقای آموزش کارشناسان، مالکان و مدیران مزارع پرورش ماهی در قفس و مراکز تکثیر ماهیان دریایی اولویت مهم در صنعت تکثیر و پرورش ماهیان دریایی است که خوشبختانه شاهد تلاش ها و پیگیری های خوبی در شیلات استان در این زمینه هستیم.

وی افزود: ظرفیت بالای تولید به علت شرایط مناسب اکولوژیکی خلیج فارس و دریای عمان، عدم نیاز به هوادهی در قفس های پرورشی، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری، شرایط مناسب پرورشی و وجود گونه های مناسب که طیف وسیعی از غذای مردم را تشکیل می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری کشور ترکیه برای پرورش ماهیان دریایی در بندرعباس

سرمایه گذاری کشور ترکیه برای پرورش ماهیان دریایی در بندرعباس