مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-16سياسي

تمام تلاش صندوق نوآوری، تسهیل دسترسی دانش بنیان ها به منابع مالی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  تفاهم نامه همکاری میان صندوق نوآوری و صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز به امضای دکتر محمدصادق خیاطیان، - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق به عنوان نهاد تخصصی تامین مالی فناوری آمادگی کامل دارد تا در کنار همه نهاد های علاقه مند به حوزه فناوری قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  تفاهم نامه همکاری میان صندوق نوآوری و صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز به امضای دکتر محمدصادق خیاطیان، رییس صندوق نوآوری و مهندس مجید نوعی، مدیرعامل صندوق آینده ساز رسید.

همکاری در زمینه توسعه سرمایه گذاری جسورانه از طریق مشارکت در ایجاد صندوق جسورانه بورسی یا صندوق سرمایه گذاری خصوصی به منظور تامین مالی پروژه ها و برنامه های فناورانه مشترک، شناسایی نیاز های فناورانه شرکت های وابسته به صندوق آینده ساز به منظور مرتفع ساختن آن ها با معرفی شرکت های دانش بنیان فعال در صنایع مرتبط و اعطای تسهیلات لیزینگ به شرکت های وابسته به صندوق آینده ساز به منظور تامین مالی قرارداد های خرید از شرکت های دانش بنیان از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

خیاطیان در این نشست با بیان اینکه امروز صندوق نوآوری و شکوفایی، پایگاه افراد و سازمان هایی است که علیرغم دغدغه های بخشی، دغدغه ملی توسعه فناوری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاش صندوق نوآوری، تسهیل دسترسی دانش بنیان ها به منابع مالی است

تمام تلاش صندوق نوآوری، تسهیل دسترسی دانش بنیان ها به منابع مالی است