مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-12اقتصادي

اجرای طرح های محرومیت زدایی بنیاد علوی در 5 منطقه از استان اردبیل


مدیر پهنه شمال غرب بنیاد علوی گفت: در کل کشور 75منطقه مورد حمایت بنیاد علوی هستند که در استان اردبیل پنج شهرستان مشگین شهر، گرمی، انگوت، خلخال وکوثر مناطق هدف این بنیاد تعریف شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد مردانه عصر امروز با حضور در شهرستان مشگین شهر در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: در کل کشور 75منطقه مورد حمایت بنیاد علوی هستند که در استان اردبیل پنج شهرستان مشگین شهر، گرمی، انگوت، خلخال وکوثر مناطق هدف این بنیاد تعریف شده اند و فعالیت های این بنیاد علوی با اولویت محرومیت زدایی و توسعه مناطق کم برخوردار شهری وروستایی انجام می گیرد.

وی افزود: بنیاد علوی در طول 8 ماه فعالیت خود در سطح شهرستان مشگین شهر به منظور حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه در بخش های مختلف اقتصادی، کشاورزی ساخت مسکن و .

مبلغی بالغ بر 200میلیارد ریال هزینه کرده است و با تفاهم نامه ایجاد شده برای سال جاری نیز بیش از 200 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

مردانه بیان کرد: طبق توافق انجام شده با مسوولان اجرایی شهرستان مشگین شهر از این به بعد مناطق هدف مشخص و براساس پارامترهای اعلام شده از طریق وزارت کشور فعالیت های بنیاد علوی متمرکز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های محرومیت زدایی بنیاد علوی در 5 منطقه از استان اردبیل

اجرای طرح های محرومیت زدایی بنیاد علوی در 5 منطقه از استان اردبیل