مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:252023-06-22سياسي

افتتاح کارگاه سفال و سرامیک در روستای گیلاکجان رودسر


سرپرست معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی گیلان از افتتاح کارگاه سفال وسرامیک در روستای گیلاکجان رودسر خبر داد و گفت: با افتتاح این کارگاه صنایع دستی برای 17 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

- مصطفی خانعلی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: توجه به توانمندی ها و قابلیت های صنایع دستی گیلان بسیار اهمیت دارد.

وی افتتاح کارگاه سفال و سرامیک در روستای گیلاکجان رودسر خبر داد و افزود: این فضا در راستای تقویت رشته صنایع دستی و بخش سفال و سرامیک ایجاد شده است.

خانعلی نژاد با بیان اینکه صنایع دستی فرصتی مناسب برای ترویج و حفظ ارزش های فرهنگی است، گفت: این صنایع ارتباط نزدیکی با فرهنگ و هویت ملت ها دارند و علاوه بر ارزش های فرهنگی، صنایع دستی جایگاه مهمی در توسعه اقتصادی نیز ایفا می کنند.

وی با اشاره به سهم مؤثر اشتغالزایی در بخش صنایع دستی بیان کرد: با افتتاح این کارگاه صنایع دستی، به صورت مستقیم برای 5 نفر و بیش از 12 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

سرپرست معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی گیلان با تاکید بر لزوم حمایت از هنرمندان صنایع دستی در گیلان، افزود: این کارگاه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارگاه سفال و سرامیک در روستای گیلاکجان رودسر

افتتاح کارگاه سفال و سرامیک در روستای گیلاکجان رودسر