مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-18اقتصادي

ارزش 9500 میلیاردی جاده «پاتاوه-دهدشت« که توسط رییس جمهور افتتاح می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده پاتاوه دهدشت جاده ای است که ارزش این جاده اکنون 9500 میلیارد تومان برآورد می شود.

- محمد راستا در حاشیه آیین افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت که با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد در گفت وگو با فارس اظهار کرد: طول این راه 146 کیلومتر و راه اصلی درجه یک بوده که آماده بهره برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ابتدا تاکنون 1400 میلیارد تومان برای ساخت این جاده هزینه شده است یادآور شد: ارزش این جاده اکنون 9500 میلیارد تومان برآورد می شود که حدود 10 کیلومتر تونل در آن احداث شده و بیش از 15 پل بزرگ در آن تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه این جاده بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور است گفت: دسترسی استان های مرکزی کشور به بنادر جنوبی را آسان و طول مسیر را بسیار کم می کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه تعداد 400 روستا در بخش های مختلف استان راه دسترسی آسان و سریع پیدا می کنند گفت: تا پیش از این برای دسترسی به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد روستاییان سخت و طولانی را می بایست طی می کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به فاز دوم این جاده نیز اشاره کرد و گفت: باند دوم آن بعد از بهره برداری از باند اول و در آینده نزدیک مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش 9500 میلیاردی جاده «پاتاوه-دهدشت« که توسط رییس جمهور افتتاح می شود

ارزش 9500 میلیاردی جاده «پاتاوه-دهدشت« که توسط رییس جمهور افتتاح می شود