مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-19سياسي

بزرگترین پرچم عزای حسینی کشور در پایتخت برافراشته شد


بزرگترین پرچم عزای حسینی با نام «یا حسین» بر فراز عظیم ترین سازه برافراشته و نخستین عزاداری و سینه زنی امام حسین(ع) در کوشک باغ هنر انجام شد.

  - بزرگترین پرچم عزای حسینی با نام یا حسین بر فراز عظیم ترین سازه برافراشته و نخستین عزاداری و سینه زنی امام حسین(ع) در کوشک باغ هنر انجام شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششمین دوره آیین سیاه پوشان ماه محرم با عنوان سلام بر حسین با حضور سید محمد حسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، غلامعلی حداد عادل، رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر، پرویز سروری، نایب رییس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهرتهران برگزار شد.

سید محمد حسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در مراسم سلام بر حسین گفت: این مناسبت و هنگامه، به ما در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد این مجال و افتخار را می دهد که همچون سنوات اخیر و در آستانه و استقبال از محرم آیین سفره داری برای سیدالشهدا را با برافراشتن بیرق حسینی به اهالی شهر خبر دهیم و چاووش خوان آغاز ماه عزا باشیم.

حجازی بیان کرد: در پرتو این عَلم خون فشان است که سنت های اعتقادی ما به بار نشسته، منطق حیات ما، فهم روزآمد بخود گرفته سبک زندگی ما پذیرای عفاف، حیا و پاکدامنی شده و فلسفه ی ما برای گذار از بن بست ها با سرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پرچم عزای حسینی کشور در پایتخت برافراشته شد

بزرگترین پرچم عزای حسینی کشور در پایتخت برافراشته شد