مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-22اقتصادي

از نصب کنتور های هوشمند در ادارات تا فزایش 4 هزار لیتری مصرف آب


پیشرفت 40 درصدی پروژه جمع آوری گازهای مشعل، رصد مصرف برق ادارات با نصب کنتورهای هوشمندو بنزین پالایشگاه های کوچک به امارات و عراق صادر می شوند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

- به گزارش، پیشرفت 40 درصدی پروژه جمع آوری گازهای مشعل، با روشن کردن مولدهای برق پاداش دریافت کنید، رصد مصرف برق ادارات با نصب کنتورهای هوشمند، بنزین پالایشگاه های کوچک به امارات و عراق صادر می شوند و افزایش 4 هزار لیتری مصرف آب نسبت به مدت مشابه سال گذشته از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

افزایش ضریب ایمنی تأسیسات حیاتی پایانه نفتی خارک عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران با توجه به داشتن مأموریت ذخیره سازی، اندازه گیری و صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور، همواره حفظ پایداری تولید و ارتقای توانمندی ها و آماده سازی شرایط عملیاتی را باید در دستور کار داشته باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت های شرکت پایانه های نفتی ایران همسو با برنامه های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران پیش می رود بیان کرد: لازمه انجام فعالیت ها به روز بودن تجهیزات و تأسیسات است که عملیات نوسازی و تعمیرات تأسیسات با برنامه ریزی مدون در حال پیگیری و اجراست و با پایان آنها توان عملیاتی و ایمنی تأسیسات حیاتی این شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نصب کنتور های هوشمند در ادارات تا فزایش 4 هزار لیتری مصرف آب

از نصب کنتور های هوشمند در ادارات تا فزایش 4 هزار لیتری مصرف آب