مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-11اقتصادي

مشهدی ها مصادیق اسراف آب را گزارش کنند


 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: بر اساس مصوبه قرارگاه عملیاتی پایش آب مشهد، شهروندان در راستای مسئولیت اجتماعی خود می توانند، هر گونه اسراف آب مانند، - ایسنا/خراسان رضوی  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: بر اساس مصوبه قرارگاه عملیاتی پایش آب مشهد، شهروندان در راستای مسئولیت اجتماعی خود می توانند، هر گونه اسراف آب مانند، شستشوی خودرو با شیلنگ، شستشوی پیاده رو، پارکینگ و حیاط، شستن فرش با آب شرب و .

را از طریق تماس با سامانه 122 و ورود کلید 5 گزارش کنند.

حسین اسماعیلیان، با اعلام این خبر اظهار کرد: شهر مشهد خشکسالی بی سابقه ای را تجربه می کند و حدود 70 درصد کاهش بارندگی نسبت به دوره بلندمدت شرایط سختی را پیش روی ما قرار داده است.

مدیریت مصرف، گزینه اصلی ما برای برون رفت از بحران خشکسالی بی سابقه مشهد است.

وی افزود: اقدامات گسترده ای برای جبران کمبود آب در حال انجام است، اما این اقدامات زمانی موثر خواهند بود که شهروندان صرفه جویی در مصرف آب را مد نظر قرار دهند و خادمان خود را در مسیر تامین و توزیع آب شرب بهداشتی و پایدار یاری کنند.

اسماعیلیان بیان کرد: بر اساس مصوبه قرارگاه عملیاتی پایش آب مشهد، شهروندان در راستای مسئولیت اجتماعی خود می توانند، هر گونه اسراف آب مانند، شستشوی خودرو با شیلنگ، شستشوی پیاده رو، پارکینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهدی ها مصادیق اسراف آب را گزارش کنند

مشهدی ها مصادیق اسراف آب را گزارش کنند