مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-28اقتصادي

کمک 600 میلیاردی خیرین به نیازمندان در عید قربان سال گذشته


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته خیرین 6هزار میلیارد و 393 میلیون ریال خیرین به مردم نیازمند در روز عید قربان کمک کرده اند.

- حبیب الله آسوده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد در گفت وگو با خبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در عید سعید قربان سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته مردم نیکوکار کشور در مجموع 198 میلیارد ریال به صورت نقد و هزار و 98 میلیارد ریال به صورت تهیه کالا به کمیته امداد کمک کردند.

وی افزود: خیرین کشور برای کمک به نیازمند در عید سعید قربان در سال 1401، 593 میلیارد ریال به صورت مستقیم و 4 میلیارد و 504 میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری کشور به نیازمندان جامعه کمک کرده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد تأکید کرد: سال گذشته خیرین، 6هزار میلیارد و 393 میلیون ریال به مردم نیازمند در روز عید قربان کمک کرده اند.

وی بیان کرد: 50 هزار و 712 رأس گوسفند، گاو و شتر و 350 هزار کیلو گوشت برای کمک به نیازمندان در سال 1401 اهدا شده است که روز عید قربان در کشور ذبح و توزیع شدند.

آسوده با اشاره به فعال بودن مراکز نیکوکاری در روز عید قربان گفت: 8 هزار مرکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور آماده جمع آوری گوشت قربانی و وجوه نقد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 600 میلیاردی خیرین به نیازمندان در عید قربان سال گذشته

کمک 600 میلیاردی خیرین به نیازمندان در عید قربان سال گذشته