مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 11:302023-06-23حوادث

کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در بناب دستگیر شد


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: کلاهبردار حرفه ای با 50 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان بناب شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری از دامداران شهرستان بناب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 12 این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی، محل اختفای کلاهبردار حرفه ای را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضایی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار محمدی با بیان اینکه فرد دستگیر شده با صدور چک های بلامحل از دامداران کلاهبرداری کرده بود، گفت: متهم در بازجویی های فنی و مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی از دامداران شهرستان و استان های همجوار اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، اظهار کرد: شهروندان در صورت کسب هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص جعل و کلاهبرداری مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در بناب دستگیر شد

کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در بناب دستگیر شد