مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 22:552023-06-24اقتصادي

درآمد مسئولیت های اجتماعی معادن به سمت آموزش و پرورش هدایت شود


از این پس درآمد حاصل از مسئولیت های اجتماعی معادن که تا امروز در حوزه راه و سلامت هزینه شده، باید به سمت آموزش و پرورش نیز هدایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران فاطمی روز شنبه در نشست مجمع خیران مدرسه ساز شهرستان بافق که با حضور صاحبان صنایع و معادن و با محوریت بهبود زیرساخت های آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به خدمات ارزشمند بخش صنعت و معدن در راستای تولید، سرمایه گذاری و اشتغال اظهار کرد: مجموعه های معدنی با وجود مسیر دشوار اخذ مجوزها و نوسانات موجود در حوزه اقتصاد و ناترازی های انرژی، اقدام به سرمایه گذاری در این شهرستان کرده اند.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند بخش صنعت و معدن شهرستان بافق تاکید کرد: به هیچ عنوان نباید این اقدامات که به همت بخش خصوصی و فعالان این عرصه انجام شده، زیر سئوال برود.

استاندار یزد با بیان اینکه بخش صنعت و معدن همواره نسبت به آسیب های اجتماعی، متعهدانه احساس مسئولیت و اعلام آمادگی کرده است، افزود: با وجود عمل به مسئولیت های اجتماعی از سوی صنایع و معادن، طی سالیان گذشته توجه کمتری به حوزه آموزش و پرورش شده و در حقیقت منابع این بخش بیشتر به سمت حوزه هایی همچون سلامت و راهداری هدایت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد مسئولیت های اجتماعی معادن به سمت آموزش و پرورش هدایت شود

درآمد مسئولیت های اجتماعی معادن به سمت آموزش و پرورش هدایت شود