مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 00:302023-07-09سياسي

احداث 100 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دیر آغاز شد


در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر عملیات اجرایی احداث 100 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دیر آغاز شد.

- به گزارش، یونس باربرز عصر یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث 100 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دیر، اظهار داشت: امروز پروژه احداث 100 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دیر در موقعیت بسیار مناسب و خوب آغاز می شود و امیدواریم بتوانیم در دولت مردمی ایران قوی شاهد بهره برداری از آن باشیم.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه این شهرستان در حوزه نهضت ملی مسکن ظرفیت های بالایی دارد، افزود: پروژه 68 واحد مسکونی شهر دیر که از سال 95 شروع شده و بخش عمده ای از کار آن مانده بود، در این دولت تکمیل و در سفر سال گذشته رییس جمهور به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به واگذاری 140 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت به خانواده های سه فرزندی دیر و کنگان در هفته گذشته، بیان کرد: 80 هکتار زمین در شهر بردستان در کنار 500 قطعه زمین در دیر و همچنین بیش از 500 هکتار زمین دیگر واقع در شمال شهر دیر و برای واگذاری به مردم در نظر گرفته ایم و در شهرهای دوراهک و آبدان نیز زمین مورد نیاز این طرح تأمین شده که به مردم واگذار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 100 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دیر آغاز شد

احداث 100 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دیر آغاز شد