مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-25حوادث

کشف بیش از 5 هزار کیلو مواد مخدر در3 ماه


فرمانده انتظامی پایتخت از کشف 5250 کیلوگرم مواد مخدر در 3 ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

- به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه مرکز بازپروری مهر سروش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماه ابتدای سال جاری 5250 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که 53 درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته ایم.

وی گفت: با حضور سردار رادان و ابلاغیه فراجا، عدم حضور معتادان متجاهر در معابر و برخورد با خورده فروشان با جدیت دنبال شد و تا امروز سر قول خود بوده ایم چرا که محلاتی در تهران سال ها شاهد حضور معتادان متجاهر بود اما اکنون اقدامات خوبی در آن محلات صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مراکز نگهداری معتادان ماده 16 کفایت لازم را نداشت که خوشبختانه امثال این مرکز افزایش یافت.

وی افزود: اگر مراکز نگهداری به اندازه کافی نباشد متأسفانه 49 درصد منتج به آزادی افراد می شود که با رایزنی های صورت گرفته بقیه دستگاه ها هم به میدان آمده اند و فقط 13 هزار نفر طی 3 ماهه به این مراکز منتقل شدند و ضرورت دارد که این مراکز مشابه بیشتر شود.

سردار محمدیان به موضوع اشتغال مددجویان پرداخت و خاطر نشان کرد: در جهت اشتغال این افراد گلخانه و مزرعه پرورش شتر مرغ ایجاد شده است؛ همچنین همکاری با کارخانه های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 5 هزار کیلو مواد مخدر در3 ماه

کشف بیش از 5 هزار کیلو مواد مخدر در3 ماه