مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 19:552023-06-27اجتماعي

لودرها به میانکاله برگشتند/نهِ بلند محیط زیست به «پترومیانکاله»


بازگشت دوباره لودرها و بولدوزرها و فنس کشی مراتع «حسین آباد» در حالی است که هنوز مجوز زیست محیطی برای ابرپروژه پتروشیمی در میانکاله صادر نشده است.

- بازگشت دوباره لودرها و بولدوزرها و فنس کشی مراتع حسین آباد در حالی است که هنوز مجوز زیست محیطی برای ابرپروژه پتروشیمی در میانکاله صادر نشده است.

خبرگزاری مهر ؛ گروه استان ها- علیرضا نوری کجوریان: حدود دو سالی است که میانکاله با طرح پروژه پتروشیمی دست وپنجه نرم می کند، طرحی که قرار بود مازندران را از بن بست صنعتی خارج کند؛ اما کلنگ زنی بدون مجوز زیست محیطی برای این ابرپروژه دردسرساز شد.

پتروشیمی میانکاله از مصوبات ناقص دولت قبل محسوب می شود.

این طرح که برخی از صاحب نظران از آن به عنوان پروژه ناقص الخلقه یاد می کنند، حاشیه هایی را در پی داشته است و جدای از ارزیابی های زیست محیطی، شایعاتی درباره صلاحیت سرمایه گذار و افراد پشت پرده آن نیز، ضریب مشکلات را دوچندان کرد و سرانجام با دستور دستگاه قضا روند اجرای آن پارسال متوقف شد.

اما از چند روز پیش بولدوزرها به میانکاله برگشتند و کار فنس کشی نیمه تمام محوطه در حال انجام است در همین راستا معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در تاریخ اول تیرماه جاری هرگونه فعالیت اجرایی در محوطه پتروشیمی میانکاله را تخلف دانسته و حتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لودرها به میانکاله برگشتند/نهِ بلند محیط زیست به «پترومیانکاله»

لودرها به میانکاله برگشتند/نهِ بلند محیط زیست به «پترومیانکاله»