مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-06حوادث

دزدی با لباس پلیس؛ از زورگیری با درجه سرهنگی تا آزار و اذیت با عنوان سرداری!


لباس پلیس بر تن کرده و با بی سیم و دستبند و شوکر و سلاح از مردم زورگیری می کنند؛ اینها مأمورنما یا همان پلیس قلابی ها هستند.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس_ مریم عرب انصاری: در هیبت یک فرد نظامی یا انتظامی وارد می شوند؛ یا لباس نظامی می پوشند و سلاح نشان داده و باتوم و افشانه دارند یا با لباس شخصی و با ادعای پلیس بودن، با بی سیم و تجهیزات نظامی به سراغ افراد می روند؛ آن هم با مهندسی اجتماعی!  جامعه هدفشان اتباع خارجی، اصناف متخلف و افرادی هستند که حدس زده یا می بینند که خطایی کرده یا از پلیس و بازرسی واهمه دارند یا تنها در معبر و خیابان و پارکی در حال تردد هستند.

چنان رفتار می کنند که هیچ کس باورش نمی شود که اصلاً پلیس نباشند؛ حتی فرد قربانی جرأت نمی کند که بپرسد که تو چکاره ای و مدرک و حکم ات کجاست؛ تا به خود می آیند متوجه می شوند که کار از کار گذشته و قربانی شده اند ؛ آن هم از کلاهبرداری و اخاذی گرفته تا سرقت و آزار و اذیت.

پرونده اول: سرقت سریالی از مصرف کنندگان مشروبات الکلی توسط مأمور قلابی در اردیبهشت ماه سال جاری سرقت های سریالی در پوشش پلیس در مناطق کوهستانی غرب تهران به وقوع پیوست و بر اساس همین تیم زبده ای از کارگاهان پلیس آگاهی مسؤولیت پرونده را بر عهده گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزدی با لباس پلیس؛ از زورگیری با درجه سرهنگی تا آزار و اذیت با عنوان سرداری!

دزدی با لباس پلیس؛ از زورگیری با درجه سرهنگی تا آزار و اذیت با عنوان سرداری!