مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-02اقتصادي

مشکل آب شرب گرمدره ظرف 10 روز آینده برطرف می شود


مدیرعامل آبفای البرز با اشاره به گلایه برخی از ساکنان گرمدره مبنی بر افت فشار و کمبود آب در این شهر اظهار کرد: دو پروژه آبرسانی جهادی برای رفع این مشکل در دست اقدام است و ظرف 10 روز آینده مشکل برطرف می شود.

- ایسنا/البرز مدیرعامل آبفای البرز با اشاره به گلایه برخی از ساکنان گرمدره مبنی بر افت فشار و کمبود آب در این شهر اظهار کرد: دو پروژه آبرسانی جهادی برای رفع این مشکل در دست اقدام است و ظرف 10 روز آینده مشکل برطرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری روز یکشنبه 11 تیرماه اظهار کرد: در حال حاضر میزان آبدهی چاه های گرمدره به 105 لیتر در ثانیه رسیده در حالی که با توجه به جمعیت ساکن این شهر نیاز واقعی 135 لیتر در ثانیه است.

وی بیان کرد: برای رفع این مشکل حفاری یک حلقه چاه و احداث یک خط انتقال آب از شبکه آب سد طالقان - شهرقدس تهران در دست اجرا است که به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرند.

نامداری گفت: با همکاری شهرداری گرمدره اکنون خط انتقال آب از شبکه سد طالقان - شهرقدس به طول پنج کیلومتر با آبدهی حدود 50 لیتر بر ثانیه آب مراحل تکمیلی را می گذراند.

وی اظهار کرد: اکنون نیز یک حلقه چاه شهرداری گرمدره برای کاهش تنش آبی این شهر وارد مدار شده ضمن آنکه تانکرهای سیار در حال تامین آب ساکنان این شهر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شرب گرمدره ظرف 10 روز آینده برطرف می شود

مشکل آب شرب گرمدره ظرف 10 روز آینده برطرف می شود