مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-21سياسي

افزایش جمعیت نمازگزاران جمعه یعنی رشد خداباوری


جمعیت نمازگزاران روز به روز افزایش یافته و این به معنای موفقیت جمهوری اسلامی و جوابی برای افرادیست که معتقد بودند دوره خداباوری تمام شده است.

- ایسنا/فارس امام جمعه شیراز گفت: جمعیت نمازگزاران روز به روز افزایش یافته و این به معنای موفقیت جمهوری اسلامی و جوابی برای افرادیست که معتقد بودند دوره خداباوری تمام شده است.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های جمعه 30 تیر نماز جمعه شیراز بیان کرد: مسئله امامت و ولایت به عنوان یکی از بنیان های اصلی تفکر اسلامی شکل گرفته است.

او با بیان اینکه امامت و ولایت نمی تواند منقطع شود، اگر منقطع شد دلیلی برای وجود عالم باقی نمی ماند، افزود؛ هدف عالم این بوده که ائمه اطهار به عنوان امام ظهور پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه وجود امام لازم است همانگونه که وجود پیروان راستین هم الزامی است، تصریح کرد: اما هدف غایی این است که باید پیروان امام آنقدر زیاد شوند که اداره جامعه بشری با هدف آفرینش و امامت امامان معصوم (ع) محقق شود.

آیت الله دژکام با تاکید بر این نکته که بدون معرفت و تکمیل خداشناسی، عبادت ارزشی پیدا نمی کند، گفت: بندگی با معرفت و خداشناسی محقق می شود و اگر انسان خدا را نشناسد منحرف می شود، لذا با معرفت است که کاری که خدا خواسته انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جمعیت نمازگزاران جمعه یعنی رشد خداباوری

افزایش جمعیت نمازگزاران جمعه یعنی رشد خداباوری