مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-13پزشكي

رسانه ها توجه بیشتری به حوزه سلامت داشته باشند


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: رسانه ها توجه بیشتری به حوزه سلامت داشته باشند و در آگاه سازی این امر ما را یاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر در امر اطلاع رسانی مهمترین رسالت جامعه را بر عهده دارد؛ هماهنگی بخش های مختلف و رسیدگی به چالش های که مردم درگیرند تا مطالبه لازم را از مسئولین انجام دهند و باز کردن گره از مشکلات مردم اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: رسانه مهمترین حوزه در سطح جهانی است که زندگی بشری را درگیر کرده است، جهان از لحظه پدید آمدن در حال تغییر و تحول بوده و رسانه ها زبان گویای مردم و جامعه با مسئولین و ناظر بر عملکرد مسئولین هستند تا صدای مردم را به گوش آنها برسانند و خدماتی که توسط ادارات و نهادها انجام می شود را اطلاع رسانی کنند.

نقی پور خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق زندگی بشر حوزه سلامت است که اهمیت بالایی دارد، سلامت در زندگی بشر حالت زیرساختی دارد و زندگی و پیشرفت بشر بدون سلامتی میسر نخواهد بود؛ بنابراین لازم است توجه بیشتری توسط رسانه ها به این حوزه انجام شود.

وی گفت: طی چند سال اخیر با اتفاق دردناکی به نام ویروس کرونا مواجه بودیم که جنگ بین بشریت و بیماری بود و همراهی و همدلی همه مردم به ویژه رسانه ها در این امر سبب پیشگیری و آگاه سازی مردم شد و کشوری که تحریم بود از نظر سازمان بهداشت جهانی به یکی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها توجه بیشتری به حوزه سلامت داشته باشند

رسانه ها توجه بیشتری به حوزه سلامت داشته باشند