مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 22:252023-06-28بين الملل

اذعان رییس رژیم صهیونیستی: اوضاع بدی داریم


رییس رژیم صهیونیستی در سخنانی با اشاره به چالش های امنیتی پیش روی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم، اوضاع نابه سامانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی طی بازدید از فرماندهی نظامی منطقه شمال این رژیم، در سخنانی پیرامون چالش های امنیتی پیش روی این رژیم، اعتراف کرد که این رژیم اوضاع نابه سامانی دارد.

هرتزوگ با اشاره به اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی، اذعان کرد: اسراییل اوضاع بدی دارد و با چالش های بزرگی دست وپنجه نرم می کند.

رییس رژیم صهیونیستی با اشاره به شکاف موجود در میان صهیونیست ها، ادامه داد: باید به جای رویارویی، به سوی ارتباط با یکدیگر و انجام گفتگو پیش برویم.

وی در ادامه سخنان خود، با اشاره به اوضاع امنیتی بسیار خطرناک این رژیم، مقامات صهیونیستی را به خودداری از مصوبات یک جانبه در خصوص طرح اصلاحات قضایی و بازگشت به گفتگو پیش از آن که فرصت این اقدام از دست برود، فراخواند.

هرتزوگ اضافه کرد: به فاصله چند کیلومتر از این جا، کسانی حضور دارند که در تلاشند هر چه در اختیار ماست را نابود کنند.

رییس رژیم صهیونیستی، پیش تر، با پذیرش وجود بحران داخلی در اراضی اشغالی، بحران کنونی این رژیم را از خطرناک ترین بحران های داخلی صهیونیست ها برشمرده بود که بر بخش های مختلف این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان رییس رژیم صهیونیستی: اوضاع بدی داریم

اذعان رییس رژیم صهیونیستی: اوضاع بدی داریم