مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-10سياسي

اتمام پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت اولویت سازمان مدیریت کردستان است


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند اولویت این سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در دیدار با فرمانداران و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تعامل سازنده این سازمان با تمام دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: رویکرد جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ارائه راهکار برای حل مشکلات در راستای توسعه همه جانبه استان و حل مسائل و مشکلات دستگاه ها و فرآیند های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با نگاه کارشناسی و رویکرد عدالت محوری خود می کوشد تا بتواند نقش موثر خود را در راستای توسعه همه جانبه استان به خوبی ایفا نماید.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اشاره به مصوبات دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استان که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را از اولویت های کاری این سازمان دانست.

وی ابراز امیدواری کرد؛ در سال جاری با پیگیری های مستمر، مدیریت اعتبارات و با همکاری مجمع نمایندگان استان و همراهی فرمانداران بتوانیم نسبت به اتمام این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت اولویت سازمان مدیریت کردستان است

اتمام پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت اولویت سازمان مدیریت کردستان است