مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-03اقتصادي

دستگاه ایکس ری کامیونت نیاز ضروری گمرک بیله سوار می باشد


دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: دستگاه ایکس ری کامیونت نیاز ضروری گمرک بیله سوار است و برای جلوگیری از قاچاق کالا از مبادی گمرک این دستگاه باید خریداری و نصب شود.

- ایسنا/اردبیل دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: دستگاه ایکس ری کامیونت نیاز ضروری گمرک بیله سوار است و برای جلوگیری از قاچاق کالا از مبادی گمرک این دستگاه باید خریداری و نصب شود.

محمدعلی مجتهدی نیا، دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل 12 تیرماه در نشست خبری در سالن همایش شیخ صفی استانداری که به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد از نبود دستگاه ایکس ری کامیونت در گمرک بیله سوار ابراز تأسف کرد و گفت: این دستگاه برای جلوگیری از قاچاق در مبادی گمرک باید در اسرع وقت خریداری و نصب شود.

وی استان اردبیل را استان ترانزیتی و بارانداز برای قاچاق کالا توصیف کرد و افزود: ورود یک میلیون دلار کالای قاچاق به کشور باعث بیکاری یکصد هزار نیروی کار جوان می شود.

مجتهدی نیا ادامه داد: قاچاق کالا به کشور تبعات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی دارد و به دنبال صدور پیام رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام رییسی اولین رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ایکس ری کامیونت نیاز ضروری گمرک بیله سوار می باشد

دستگاه ایکس ری کامیونت نیاز ضروری گمرک بیله سوار می باشد