مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-15سياسي

غرب البرز ظرفیت های بزرگی در بخش کشاورزی و صنعت دارد


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: غرب البرز ظرفیت های بزرگی در بخش کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، معادن، - صنعت و سایر موضوعاتی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حدادی در حاشیه بازدید از زیرساخت های کشاورزی و مشکلات کشاورزان بخش رامجین اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در حوزه های مدیریتی باید به طور جدی دنبال شوند شناخت ظرفیت ها، فرصت ها و مزیت های هر منطقه و معرفی واقعی آنها در سطوح مختلف است.

وی بیان کرد: غرب استان البرز در مناطق مختلف شهری و روستایی ظرفیت های بزرگی در بخش کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، معادن، صنعت و سایر موضوعاتی دارد که می توان با نگاه جهادی مسئولین اجرایی مسائل اصلی جامعه همچون اشتغال، معیشت، اقتصاد، و موضوعات دیگر را برطرف و نشاط و امید ایجاد کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: دولت و مجلس شورای اسلام برای حمایت از تولیدات با کیفیت توجه ویژه ای قرار داده، مشکل کمبود آب جدی است و باید نسبت به آبیاری نوین از سوی کشاورزان صورت پذیرد، و ما به عنوان خادم بهترین مردم تمام تلاشمان می کنیم که رونق اقتصادی در بخش های مختلف انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب البرز ظرفیت های بزرگی در بخش کشاورزی و صنعت دارد

غرب البرز ظرفیت های بزرگی در بخش کشاورزی و صنعت دارد