مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-24سياسي

ساماندهی محور زیراب؛ از شایعه تا واقعیت


محور زیراب به واسطه قرار گرفتن در مسیر تردد معادن و شهرک صنعتی ارقده، دوطرفه بودن نیمی از مسیر و رانندگی ناایمن بسیاری از رانندگان، به یکی از مسیرهای پرخطر استان مرکزی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محور زیراب در جنوب شهرستان محلات، تحت تاثیر چند عامل، به محوری خطرناک تبدیل شده و اکنون پس از سال ها انتظار، مطالبه مردمی و پیگیری مسئولان، گفته می شود که اقدامات جدی درباره آن در حال انجام است، اما علیرغم اعلام دستگاه های مرتبط مبنی بر جریان داشتن پروژه، اظهارنظرهای برخی افراد که در شبکه های اجتماعی از دنبال کننده برخوردارند و مطالب برخی رسانه های محلی غیررسمی، تصویری تاریک از وضعیت پروژه را نشان می دهد که موجب نگرانی و ناامیدی افکار عمومی شده است.

خبرنگار ایسنا به منظور بررسی دقیق روند اجرایی پروژه و ارائه تصویری درست از وضعیت آن، با رییس اداره راه و شهرسازی محلات و دلیجان، از ابتدا تا انتهای محور زیراب، همراه شد.

تعهدات پیمانکار در محور زیراب محور زیراب مسیری 18 کیلومتری حدفاصل میدان امام خمینی(ره) تا سه راهی حاجی آباد است که البته پس از اتمام پروژه، به تقاطع غیرهم سطح ابتدای جاده روستای سنجه باشی(چند متر پس از میدان حاجی آباد فعلی) در جاده محلات به خمین ختم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی محور زیراب؛ از شایعه تا واقعیت

ساماندهی محور زیراب؛ از شایعه تا واقعیت