مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:212023-07-05سياسي

برپایی مهمانی غدیر در 10 هزار محله کشور


دبیر مهرواره محله همدل از برپایی مهمانی عید غدیر در 10 هزار محله به عشق امیرالمومنین علی (ع) به دست مردم و با محوریت مساجد خبر داد.

- دبیر مهرواره محله همدل از برپایی مهمانی عید غدیر در 10 هزار محله به عشق امیرالمومنین علی (ع) به دست مردم و با محوریت مساجد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مهرداد جعفری دبیر مهرواره محله همدل، ضمن اشاره به برگزاری طرح مهمونی محله همزمان با برگزاری مهمانی غدیر در شهرهای مختلف، گفت: در طرح مهمونی محله قرار است، در 10 هزار محله سراسر ایران به عشق امیرالمومنین علی(ع) و جشن غدیر، با همت مردم و با محوریت مساجد مهمانی های بزرگی برپا شود.

وی افزود: در این مهمانی، امام محله ها، بانوان فعال مسجدی، بسیجی، جهادی، هیأتی و.

تلاش می کنند با کمک مردم و با انجام اموری از قبیل اطعام، هدیه اسباب بازی به کودکان، ایستگاه صلواتی و نذری، پخش شیرینی و شربت، برپایی جشن و سرود و مولودی خوانی و همچنین گره گشایی از مشکلات مردم محله، به عشق علی(ع) عید غدیر را جشن بگیرند.

در طرح مهمونی محله علاوه بر برگزاری جشن و مهمانی در محلات، تلاش می شود با تولید محتوا درباره الگوی امامت به عنوان آیین حکمرانی اسلام و همچنین آماده سازی بسته های محتوایی تحت عنوان ره توشه ولایت و انتشار آن به همه فعالان فرهنگی و مسجدی جهت ترویج فرهنگ غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مهمانی غدیر در 10 هزار محله کشور

برپایی مهمانی غدیر در 10 هزار محله کشور