مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-18اقتصادي

خانه بیماران روانی و مزمن بانوان در همدان افتتاح می شود


معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان همدان اعلام کرد: طی روزهای اخیر خانه بیماران روانی و مزمن بانوان را در شهرستان همدان افتتاح خواهیم کرد و پیگیر توسعه این مراکز هستیم.

- ایسنا/همدان معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان همدان اعلام کرد: طی روزهای اخیر خانه بیماران روانی و مزمن بانوان را در شهرستان همدان افتتاح خواهیم کرد و پیگیر توسعه این مراکز هستیم.

امیر کوکاییان سه شنبه 27 تیرماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پیش بینی شده اعتبارات سازمان بهزیستی به ویژه در حوزه توانبخشی در بعضی فعالیت ها تا چهار برابر هم افزایش خواهد یافت، مطرح کرد: در بحث تجهیزات توانبخشی، سال گذشته پنج میلیارد تومان خرید تجهیزات پزشکی داشتیم و در سه ماه گذشته فعلاً دو میلیارد و 100 میلیون تومان ابلاغ اعتبار شده و خرید تجهیزات در دست اقدام است و انتظار داریم نسبت به پارسال بتوانیم تجهیزات بیشتری خریداری کنیم.

وی با اشاره به مقایسه خرید تجهیزات بین سال های 1400 و 1401 افزود: در سال 1400، حدود سه میلیارد تومان و در سال 1401 افزون بر پنج میلیارد تومان خرید تجهیزات داشته ایم یعنی حدود 65 درصد افزایش اعتبار داشتیم.

کوکاییان درباره برنامه های پیش بینی شده در سال جاری خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های پیگیری شده توسعه مرکز روزانه توانبخشی در سطح است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه بیماران روانی و مزمن بانوان در همدان افتتاح می شود

خانه بیماران روانی و مزمن بانوان در همدان افتتاح می شود