مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-17فرهنگي

معرفی برترین های جشنواره «نوجوان سالم» در شیراز


دبیر دوازدهمین جشنواره «نوجوان سالم» گفت: بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت 245 اثر به عنوان آثار برتر جشنواره نوجوان سالم معرفی شدند.

- شیراز- دبیر دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم گفت: بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت 245 اثر به عنوان آثار برتر جشنواره نوجوان سالم معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حسن پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بیش از سه هزار و 245 اثر به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم ارسال شده بود که در آیین اختتامیه این جشنواره 245 اثر به عنوان آثار برتر این جشنواره معرفی شدند.

معاون مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره امور تربیتی آموزش و پرورش فارس در این آیین گفت: این جشنواره در سال تحصیلی 1401-1402 و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار شد.

وی اضافه کرد: بیش از یک هزار و 100 دانش آموز و 300 آموزگار در این جشنواره شرکت کرده بودند و 268 اثر نیز از طریق مدارس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

حسن پور تاکید کرد: این جشنواره در رشته های؛ مقاله نویسی، ایده نویسی، روایتگری، عکاسی، روزنامه دیواری، نرم افزار چند رسانه ای، موشن گرافی، بازی های رایانه ای، خلق کاراکتر، فیلم کوتاه پویانمایی، فیلم داستانی، تئاتر و نمایش صحنه ای، نقاشی در گرایش های پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های جشنواره «نوجوان سالم» در شیراز

معرفی برترین های جشنواره «نوجوان سالم» در شیراز