مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-04اقتصادي

آیین نامه جدید محاسبه تعرفه گاز بها


مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: سقف پله های مصرفی در محاسبه تعرفه گازبهاء افزایش یافته است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت : هفته گذشته آیین نامه جدید مربوط به محاسبه تعرفه گازبهاء ابلاغ شد که براساس آن، نسبت به آیین نامه سال گذشته، پلکان های مصرف از 75 مترمکعب به 100 مترمکعب افزایش یافته است.

وی افزود: برای هر اقلیم از هر 5 اقلیم، سقف مصرف مشخص شده است که در آیین نامه قبلی این تعیین الگوی مصرف به این شفافیت نبود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با اعلام اینکه در آیین نامه جدید، بحث پاداش خوش مصرفی هم برای بخش خانگی و هم برای غیرخانگی لحاظ می شود، ادامه داد: جریمه ی پرمصرفی همان پلکان های 11 و 12 خواهد بود که تعرفه های نهایی از آنها اخذ می شود.

شیخی با بیان اینکه الگوی مصرف به این گونه است که در سه پله اول، مشترکان کم مصرف قرار دارند، اظهار کرد: پلکان های بعدی، متوسط، پرمصرف و بسیار پرمصرف در نظر گرفته شده است که برای پرمصرف ها، قیمت 6000 تومان به ازای هر مترمکعب امسال لحاظ خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به توزیع فراوانی مشترکان براساس تعرفه های پلکانی، گفت: براساس دوره های مصرف فصول سرد و گرم سال گذشته، بیشترین مصرف کنندگان گاز خانگی استان با حدود 13 درصد در پله چهارم قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه جدید محاسبه تعرفه گاز بها

آیین نامه جدید محاسبه تعرفه گاز بها