مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-06سياسي

ضرورت بررسی ویژه «هتک حرمت قرآن در سوئد» در اتحادیه بین المجالس


عضو کمیته اجرایی اتحادیه مجالس کشورهای عضو در نامه ای به دبیرکل این اتحادیه، خواستار بررسی ویژه «هتک حرمت قرآن در سوئد» و «تجاوزات صهیونسیت ها به جنین» در اولین نشست اتحادیه بین المجالس شد.

- عضو کمیته اجرایی اتحادیه مجالس کشورهای عضو در نامه ای به دبیرکل این اتحادیه، خواستار بررسی ویژه هتک حرمت قرآن در سوئد و تجاوزات صهیونسیت ها به جنین در اولین نشست اتحادیه بین المجالس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل عمویی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته اجرایی اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در نامه ای به محمد قریشی نیاس دبیرکل اتحادیه (PUIC) تاکید کرد که مقابله با اقدامات خشونت بار و افراطی گرایانه رژیم صهیونیستی در جنین که در تضاد با مبانی و موازین انسانی، اخلاقی و ناقض قوانین و قطعنامه های بین المللی است، عزم راسخ تر کشورهای اسلامی برای وحدت و یکپارچگی بیشتر، حول حمایت از حقوق ملت مظلوم فلسطین در دفاع از خود را می طلبد.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای محمد قریشی نیاس؛ دبیرکل محترم اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) سلام علیکم؛ همانگونه که استحضار دارید؛ امروز جهان اسلام با چالش های نوظهوری مواجه است که ضرورت وحدت و همگرایی کشورهای اسلامی را پررنگ تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بررسی ویژه «هتک حرمت قرآن در سوئد» در اتحادیه بین المجالس

ضرورت بررسی ویژه «هتک حرمت قرآن در سوئد» در اتحادیه بین المجالس