مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:102023-06-27سياسي

ساخت 4 میلیون واحد مسکونی؛ وعده ای درست روشی اشتباه


ساخت 4 میلیون واحد مسکونی از وعده های انتخاباتی رییس جمهور بود که اگر روش اجرا اصلاح شود قطعا دولت می تواند آن را عملیاتی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کارشناسان هدفگذاری ساخت سالانه یک میلیون مسکن را نه تنها شدنی بلکه حداقل نیاز دانسته و مشکل را در راهبرد انتخاب شده توسط دولت می دانند و اعلام می کنند دولت به جای آنکه دنبال مقصر وضع باشد وظیفه اش را در ساخت واحدهای مسکونی به درستی انجام دهد.

اساساً انکار موضوعات متفاوت در فضای سیاسی معاصر خیلی عجیب و غریب نیست.

معمولاً بعد از شکست طرح و ایده ای، مسئولان مربوطه یا اصلاً درباره آن صحبت نمی کنند و یا به دنبال برداشتن بار مسئولیت از شانه خود هستند.

اظهارات اخیر سخنگوی دولت را در همین راستا می توان ارزیابی کرد.

سخنگوی دولت با تاکید بر این که آغاز طراحی قانون ساخت چهار میلیون مسکن به این دولت ارتباطی نداشته و مربوط به گذشته است، توپ را به زمین دولت قبل و مجلس انداخت.

اما از سوی دیگر رییس جمهور در جریان تحویل برنامه هفتم به مجلس، در خصوص ساخت مسکن در کشور بیان کرد: برخی در سخنان خود می گویند شما قول داده اید سالی یک میلیون واحد مسکن بسازید.

من در پاسخ عرض می کنم سالی یک میلیون مسکن نیاز کشور است؛ آنهایی هم که سال های قبل نیز مسکن نساخته اند باید پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 4 میلیون واحد مسکونی؛ وعده ای درست روشی اشتباه

ساخت 4 میلیون واحد مسکونی؛ وعده ای درست روشی اشتباه