مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 20:402023-06-28سياسي

سهم 2 درصدی لرستان از واحد های صنفی کشور


رییس سازمان صمت لرستان با اشاره به اینکه ما در استان نه اتاق اصناف و 135 اتحادیه داریم، گفت: 65 هزار و 751 واحد صنفی دارای پروانه در استان فعالیت دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهمن جعفری امروز در در همایش گرامیداشت روز ملی اصناف که در اتاق بازرگانی خرم آباد با حضور استاندار، اصناف و اتحادیه های استان برگزار شد، اظهار کرد: اصناف در اقتصاد، فرهنگ، سلامت و آموزش نقش مهمی دارند، زیرا این قشر ارتباط گسترده ای با جامعه دارند.

وی بیان کرد: اصناف بعد از انقلاب و در دوران هشت سال دفاع مقدس از جان و مال خود مایه گذاشتند، نقش اصناف در توسعه و آبادانی کشور، بلایای طبیعی و تحریم ها بسیار پررنگ بوده و هست.

رییس سازمان صمت لرستان با اشاره به اینکه ما در استان نه اتاق اصناف و 135 اتحادیه داریم، گفت: 65 هزار و 751 واحد صنفی دارای پروانه در استان فعالیت دارند، که 2 درصد از واحد های صنفی کشور را تشکیل می دهند.

جعفری اشتغال واحد های صنفی استان را 164 هزار و 378 هزار نفر عنوان کرد و افزود: سال گذشته 13 هزار و 800 پروانه بهره برداری صادر شد که نسبت به سال 1400 بیست درصد رشد داشتیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کمسیون ماده 79، گفت: ماحصل این جلسات 658 مصوبه بود که 80 درصد آن عملیاتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 2 درصدی لرستان از واحد های صنفی کشور

سهم 2 درصدی لرستان از واحد های صنفی کشور