مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-18سياسي

اجرا شدن پویش «هر هیأت، آزادی یک زندانی» در یزد برای چهارمین سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: این پویش با هدف فرهنگ سازی در زمینه بخشش و گذشت با شعار «به عشق حسین (ع) می بخشم» و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان یزد از اول محرم تا پایان ماه محرم اجرا خواهد شد.

- اجرا شدن پویش هر هیأت، آزادی یک زندانی در یزد برای چهارمین سال مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: در سال گذشته با اجرای این پویش در ایام ماه محرم 10 زندانی جرائم غیرعمد و در ماه صفر و به مناسبت اربعین حسینی 12 زندانی از زندان ها آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: این پویش با هدف فرهنگ سازی در زمینه بخشش و گذشت با شعار به عشق حسین (ع) می بخشم و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان یزد از اول محرم تا پایان ماه محرم اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: این پویش با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد و شهرداری یزد اجرا می شود و رسانه ملی و سایر رسانه های استان نیز در فرهنگ سازی آن نقش آفرینی می کند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد تصریح کرد: در سال گذشته با اجرای این پویش در ایام ماه محرم 10 زندانی جرائم غیرعمد و در ماه صفر و به مناسبت اربعین حسینی 12 زندانی از زندان ها آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرا شدن پویش «هر هیأت، آزادی یک زندانی» در یزد برای چهارمین سال

اجرا شدن پویش «هر هیأت، آزادی یک زندانی» در یزد برای چهارمین سال