مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 21:102023-06-25اقتصادي

احداث شهرک انرژی خورشیدی در شهر شال استان قزوین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: کلنگ احداث شهرک انرژی خورشیدی در قزوین به زودی به زمین می خورد و مقرر شده این شهرک در زمینی به مساحت 785 هکتار در منطقه شال احداث شود که منجر به تولید 400 مگاوات برق خواهد شد.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: کلنگ احداث شهرک انرژی خورشیدی در قزوین به زودی به زمین می خورد و مقرر شده این شهرک در زمینی به مساحت 785 هکتار در منطقه شال احداث شود که منجر به تولید 400 مگاوات برق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صفاری عصر امروز یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه تولید و تجارت در سازمان صمت برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه های شرکت شهرک های صنعتی قزوین، احداث تصفیه خانه و کاهش مشکلات زیست محیطی صنایع و واحدهای تولیدی است.

وی با بیان اینکه در 15 شهرک و ناحیه صنعتی استان قزوین برای ایجاد تصفیه خانه اقدام شده است، خاطرنشان کرد: تا به امروز سه تصفیه خانه احداث شده و در سفر رییس جمهور به استان، برای احداث تصفیه خانه در شهرک خرمدشت مبلغ 20 میلیارد تومان اعتبار کسب شد و بر این اساس تصفیه خانه شهرک خرمدشت تا شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی آراسنج، افزود: این شهرک در حال فراهم شدن زیرساخت ها از جمله برق و تصفیه خانه است و در تلاشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث شهرک انرژی خورشیدی در شهر شال استان قزوین

احداث شهرک انرژی خورشیدی در شهر شال استان قزوین