مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-01سياسي

هیئات به موازات عزا، در جشن اهل بیت (ع) میدان داری کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: همیشه که نباید هیئات مذهبی عهده دار برپایی آیین های سوگواری باشند بنابراین برنامه ریزی کنید که هیئات در مناسبت های جشن و شادی نیز میدان داری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت عید غدیر که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان تشکل های مردمی به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: غدیر به عنوان یک رسالت و تکلیف معنوی باید در صدر امور و برنامه ریزی های شما باشد.

این یک واقعیت است که امیرالمؤمنین (ع) متعلق به همه است و بنابراین باید به نقش تشکل های مردمی توجه ویژه داشته باشید و این طور نباشد که صف برگزارکنندگان، محدود به دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: مهم تر از هر رویدادی که بخواهد در راستای تعظیم شعائر این عید باشد، پیش از همه توجه کنید که احساسات و عشق مردم در این باره زمینه بروز و ظهور پیدا کند.

به طور مثال، در مقوله اطعام که احادیث و روایات فراوانی بر اهمیت آن تأکید کرده است، باید این امر فراتر از امر امدادی، همه اقشار مختلف مردم را تحت پوشش قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات به موازات عزا، در جشن اهل بیت (ع) میدان داری کنند

هیئات به موازات عزا، در جشن اهل بیت (ع) میدان داری کنند