مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-24سياسي

آمار معتادان در چهارمحال و بختیاری کاهش یافته است


شهرکرد_دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: آمار معتادان در استان 35 هزار نفر بود، این آمار به حدود 25 هزار نفر رسیده که نشان از کاهش در مصرف مواد مخدر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا شیخی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در جهان شناخته شده است و بیش از 3 هزار شهید و 12 هزار جانباز گواه این مهم است.

وی افزود: ایران در جوار دو کشور افغانستان و پاکستان قرار گرفته است و افغانستان 80 درصد مواد مخدر جهان را تولید می کند و جمهوری اسلامی یک تنه در مقابل آن ایستاده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح یاری گران زندگی یکی از مهم ترین طرح های حوزه پیشگیری از اعتیاد است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در یک هزار و 10 واحد آموزشی شامل مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم اجرا شد.

شیخی عنوان کرد: مجمع خیرین یاری گران زندگی با هدف استفاده از ظرفیت خیران در سال 1401 در شهرکرد برگزار شد و قرار است از طرفیت این مجمع در سال 1401 استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: زمین مرکز ایست و بازرسی دائمی در شهرستان بروجن تأمین شده و در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است، راه اندازی این مرکز می تواند مشکلات بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار معتادان در چهارمحال و بختیاری کاهش یافته است

آمار معتادان در چهارمحال و بختیاری کاهش یافته است