مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-16سياسي

جهاددانشگاهی یک دانشگاه کارآفرین است


رییس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: گستردگی ابعاد علمی جهاددانشگاهی در قالب ایجاد مؤسسات مختلف علمی و پژوهشی می تواند خدمات بسیار زیادی را در زمینه‏ های مختلف علمی و متناسب با شرایط اقتصادی کشور عرضه کند و بر همین اساس می توان جهاد دانشگاهی را دانشگاهی کارآفرین دانست.

- ایسنا/کردستان رییس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: گستردگی ابعاد علمی جهاددانشگاهی در قالب ایجاد مؤسسات مختلف علمی و پژوهشی می تواند خدمات بسیار زیادی را در زمینه‏ های مختلف علمی و متناسب با شرایط اقتصادی کشور عرضه کند و بر همین اساس می توان جهاد دانشگاهی را دانشگاهی کارآفرین دانست.

بهزاد رحیمی، رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در گفت و گو با ایسنا که به مناسبت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی صورت گرفت به بیان نقطه نظرات خود در رابطه با دستاوردها و ماموریت های این نهاد انقلابی و تاثیر آن بر توسعه علم و فناوری پرداخت که مشروح آن در زیر آمده است.

ایسنا: تنوع و گستردگی خدمات و فعالیت های جهاددانشگاهی به عنوان تجلی گاه علم، ایمان و عمل را چگونه ارزیابی می کنید؟ بهزاد رحیمی: امروزه باید از علم و فناوری به عنوان یک ابزار استراتژیک برای رسیدن به تولید استفاده کرد، چراکه تحریم های ظالمانه علیه ایران بر روی مسائلی انجام می گیرد که کشور در آن موضوع با مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی یک دانشگاه کارآفرین است

جهاددانشگاهی یک دانشگاه کارآفرین است