مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-01بين الملل

عقب نشینی صهیونیست ها از قمپزپراکنی علیه ایران


مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی، از تهدید این رژیم درباره اقدام نظامی علیه ایران عقب نشینی کرد؛ تهدیدهایی که همواره در چارچوب جنگ ترکیبی همه جانبه علیه تهران در دستور کار این رژیم قرار داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که هشدارهای مقام های رژیم صهیونیستی درباره جنگ داخلی و فروپاشی این رژیم ادامه دارد و از سوی دیگر بسیاری از تحلیل گران بر این باورند که تل آویو اساسا توان تحمل تبعات اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت، مشاور امنیتی نتانیاهو از تهدیدهای نظامی این رژیم علیه ایران عقب نشینی کرد.

تساحی هانقبی مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال 13 تلویزیون این رژیم اذعان کرد که این رژیم به حمله نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران نزدیک نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز ، مجری این شبکه تلویزیونی در مصاحبه با مشاور امنیتی بنیامین نتانیاهو با اشاره تهدیداتی که بر زبان مقاات صهیونیست جاری شده، از او پرسید که آیا اسراییل به تصمیم گیری برای حمله پیشگیرانه به ایران نزدیک تر شده است؟ مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در پاسخ به این سوال گفت: ما نزدیک تر نمی شویم زیرا ایرانی ها مدتی است که متوقف شده اند، اورانیوم را تا حدی که از نظر ما خط قرمز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی صهیونیست ها از قمپزپراکنی علیه ایران

عقب نشینی صهیونیست ها از قمپزپراکنی علیه ایران