مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:252023-06-22اجتماعي

تابستان داغ استان فارس آغاز شد/ لامرد با 47 درجه رکورد شکست


طبق اعلام مدیرکل هواشناسی استان فارس شهرستان مُهر با 47 درجه سانتیگراد رکورددار گرمای هوا در استان فارس در اولین روز تیرماه 1402 بوده و سپیدان با حداقل دمای 13 درجه روز نسبتا خنکی را سپری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسعود حقیقت با اعلام این خبر گفت: با توجه به بررسی سامانه ها و نقشه های هواشناسی فردا جمعه دوم تیرماه، آسمان استان صاف و آفتابی با جوی آرام و گاهی همراه با غبار محلی خواهد بود و از فردا بعد از ظهر وزش باد و روند تدریجی افزایش دما پیش بینی شده است.

حقیقت اضافه کرد: مُهر با 47 درجه گرم ترین شهرستان استان بوده و پس از مهر، لامرد، خنج و فورگ داراب با 45، قیرو کارزین و لارستان با 44، زرین دشت و گراش با 43، جهرم، داراب و حسن آباد این منطقه به همراه فراشبند، کازرون و کوهچنار با 42 درجه و نورآباد ممسنی با 41 درجه سانتیگراد در رتبه های بعدی قرار گرفتند و شیراز نیز با 37 درجه سانتی گراد دیگر شهر گرم استان بود.

وی اضافه کرد: دمای هوا در سپیدان حداقل 13 و حداکثر 32 درجه بالای صفر بود و خنک ترین شهر فارس را به خود اختصاص داد و در سایر ایستگاه های هواشناسی فارس دمای هوا بین 30 تا 40 درجه سانتیگراد گزارش شد.

پایان پیام/ ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان داغ استان فارس آغاز شد/ لامرد با 47 درجه رکورد شکست

تابستان داغ استان فارس آغاز شد/ لامرد با 47 درجه رکورد شکست